objavi na
pozareport.si

forum

Necenzurirano

Četrtek, 9. januar 2014 ob 06:58

Medijska ukana ministra Jakiča. Sledi vprašanje, kaj vse ve Alenka Bratušek
2014 Pozareport

Odpri galerijo

Ministrstvo za obrambo je včeraj na svoji spletni strani objavilo dokumente o famozni okvari vladnega letala falcon med obiskom predsednice vlade Alenke Bratušek v Moskvi, 10. in 11. decembra lani. Spomnimo, okvara falcona in podaljšanje bivanja članov slovenske vladne delegacije v ruski prestolnici je ministra za obrambo Romana Jakiča takrat "rešilo" pred hišno preiskavo Nacionalnega preiskovalnega urada ter policijskim pridržanjem.
Mnistrstvo za obrambo pa teh dokumentov ni razkrilo samo po sebi, ampak šele po dvakratnem posredovanju našega portala. Pisno zahtevo po objavi dokumentov smo na ministrstvo poslali 2. januarja, članek o tem pa objavili 7. januarja. Po objavi torkovega članka nas je po telefonu poklicala informacijska pooblaščenka ministrstva za obrambo Breda Bunič in nam zagotovila, da bomo dokumentacijo, ki naj bi jo do takrat "še zbirali", prejeli v prihodnjih dneh.
No, poslali so nam jo še isti dan pozno popoldne, po elektronski pošti, kot je bilo dogovorjeno. Prejem smo potrdili, vso dokumentacijo pa nameravali objaviti danes zjutraj, potem ko bi jo pregledali naši zunanji sodelavci, ki tudi odlično poznajo aviacijo.
Toda ministrstvo za obrambo nas je "prehitelo", saj so dokumente v sredo dopoldne objavili kar sami. Menda zato, ker naj bi bil po našem torkovem članku prehud "medijski pritisk", po naših informacijah pa naj bi "samoobjavo" osebno "naročil" minister Jakič, ker naj bi tako želel "nevtralizirati" zgodbo Požareporta. Delno je ministru to sicer uspelo, saj so "ekskluzivno zgodbo" zdaj dobili vsi drugi mediji, ne samo spletni portal, ki ga pravkar berete.
ČUDNO VEDENJE PILOTA KAČIČNIKA
Je pa objava dokumentov ministra Romana Jakiča, kot smo rahlo predvidevali, spravila v še večjo godljo. Dokumenti namreč razkrivajo, da okvara falcona sploh ni bila prava okvara (le enega od motorjev jim ni uspelo takoj zagnati, tudi na ministrstvu za obrambo tej okvari ne pravijo več okvara, ampak samo še "težava"), nenavadno pa je tudi "vedenje" posadke letala pod vodstvom pilota falcona Matjaža Kačičnika. Čeprav je po mnenju strokovnjakov, med njimi tudi Vinka Golobiča, nekdanjega mehanika vladnega letala Dassault Falcon EX2000, zasilni zagon motorja mogoč tudi na mehaničen način, kar bi posadka morala vedeti, tega kakor niso vedeli, poleg tega se posadka iz neznanih razlogov ni obrnila na Dassaultov servis na letališču Vnukovo (kjer je bil falcon), čeprav so Francozi ta servis odprli septembra lani in je na voljo 24 ur dnevno?!
Kako je torej mogoče, da posadka falcona ni vedela za ta servis in poklicala tovarniškega serviserja, ki bi lahko prišel v petih minutah ter odpravil napako? Poveljnik letala Matjaž Kačičnik Dassaultovega tovarniškega servisa na letališču ni poklical niti potem, ko jim je njihov pogodbeni serviser iz Švice (ki ni tovarniški serviser!) po telefonu povedal, da v Moskvi nimajo nikogar, ki se spozna na motorje, zato pridejo šele jutri zjutraj. No, naslednji dan zjutraj pa je letalo itak že samo delovalo ...
Pri tem je res zanimivo početje pilota falcona Matjaža Kačičnika. Do julija lani je bil namreč pod skrbništvom francoskega inštruktorja, na letališču v Moskvi pa se kakor "ni spomnil", da bi poklical francoski tovarniški servis, ki je stal (in še stoji) nekaj metrov stran od parkiranega vladnega letala?!
Seveda ni naključje, da je uradno poročilo o nezgodi letala sestavil prav pilot - Matjaž Kačičnik.
VSE SO UJELI, SAMO JAKIČA NE
Ta neverjetni splet naključij pa je kriminalistom NPU "preprečil" navzočnost ter pridržanje ministra Romana Jakiča med hišno preiskavo njegove družinske hiše na obrobju Ljubljane. Jakič je tudi prva "velika riba" med preiskovanci, ki ga kriminalisti Nacionalnega preiskovalnega urada med hišno preiskavo niso našli - doma. Vse ostale namreč, vemo, so, od Boška Šrota, Ivana Zidarja, Hilde TovšakZorana Jankovića, Janka Medje do Andreja Magajne ... vseh pač ne moremo našteti. Poleg tega je minister za obrambo Roman Jakič edini od omenjenih "varovana oseba", ki jo varujejo pripadniki posebne policijske enote, in zato bi policija morala ves čas vedeti, kje minister Jakič pravzaprav je.
NPU - KO SE MAJHENIČ POTOŽI
Darko Majhenič, novi direktor NPU, pa je na tiskovni konferenci po končani hišni preiskavi pri ministru Jakiču doma (vendar brez ministra Jakiča) dejal, da za njegovo nenadno podaljšano bivanje v Moskvi pri NPU niso vedeli, sicer bi hišno preiskavo izvedli kak drug dan, ko bi minister Jakič bil doma ...
Tukaj pa zgodba, vsaj kar zadeva policijo in politiko, že dobiva "tehnične znake" zloglasne afere Baričevič.
Že nekaj časa, še bolj pa po včerajšnji objavi dokumentov okvare (po novem težave), se namreč postavlja tudi vprašanje, kaj vse je 10. decembra zvečer v Moskvi, poleg Romana Jakiča, (iz)vedela tudi premierka Alenka Batušek?!
P.S: Da sumljiva zgodba s falconom ter hišno preiskavo ministra Romana Jakiča postaja nov politični triler, dokazuje tudi značilno vedenje slovenskih mainstream medijev. Do objave našega (torkovega) članka nihče od teh medijev ni uradno zahteval dokumentacije ministrstva za obrambo (so se kar zadovoljili z uradnim sporočilom za javnost, ki ga je ministrstvo za obrambo posredovalo 12. decembra), potem ko je ministrstvo te dokumente obelodanilo "samo", pa je okvara falcona nenadoma postala top medijska zgodba.

Sorodne vsebine

Galerija slik

Teme
objavilo dokumente Alenke Bratušek Romana Jakiča objavili 7. januarja Breda Bunič ČUDNO VEDENJE PILOTA KAČIČNIKA Matjaža Kačičnika Vinka Golobiča odprli septembra lani VSE SO UJELI, SAMO JAKIČA NE Boška Šrota Ivana Zidarja Hilde Tovšak Zorana Jankovića Janka Medje Andreja Magajne NPU - KO SE MAJHENIČ POTOŽI Darko Majhenič Alenka Batušek

objavi na pozareport.si

Zadnji komentarji

Prijatelji

NAJBOLJ OBISKANO

Medijska ukana ministra Jakiča. Sledi vprašanje, kaj vse ve Alenka Bratušek