Celotni članek je na voljo le naročnikom.
BERITE POŽAREPORT ŽE OD
Sreda, 17. September 2014 ob 08:30
Sorodne vsebine
ZADNJE OBJAVE
NAJBOLJ OBISKANO
Komentarji (21)
Sep 19, 2014
0
prava kandidatinja, ki je prav ideološko pobarvana, je martina valenčič (roj. kušlan).
dama je žena prvega slovenskega kralja, borisa valenčiča prvega.
Sep 18, 2014
0
Ob "zaprtju centra" v Ljubljani se spomnim članka mlade? nadobudne novinarke: "RAJ ZA PEŠCE IN KOLESARJE......" En klinc! Prometa tako kot prej, samo da z avtobusi in taksiji, drugje pa zamaški in slab zrak. So res genijalci naši mestni možje. Važno je, da ima hotel Cubo blizu izhod z dvigalom iz podzemne garaže.
Sep 18, 2014
0
V Ljubljani je za kolesarje en k... poskrbljeno! Črte na razdrapanih pločnikih polnih ovir še niso kolesarske steze. Dostikrat je še cesta gladkejša in marsikateri kolesar jo izbere in je v prekršku. V Londonu in NY lahko voziš v mestu med avtomobili brez problemov.
Za tramvaj pa žal marsikje ni prostora, saj tudi nove stavbe zidajo blizu cest. Rešitev bi bil res podzemni križ, a kaj ko je pod zemljo pri nas toliko trupel.
Sep 17, 2014
0
Ne samo tramvaji, tudi avtomobili čakajo kolesarje.
Vidim, da mi je uspelo zdražiti sive celice.
Avtobusi na hibridni pogon - klasični + elektrika.
Če bi vi trolejbuse, ali tramvaje, bi pomenilo predelavo cestišč in dodatni električni vodi. Tako kot smo imeli pred cca. 45 leti. Ni bilo lepo za videt. Povsod samo žičevje in tirnice na cestišču. Boljši so elektrobusi v kombinaciji z klasičnim pogonom.
@ Res je srbin zagnojil pasove na vpadnicah. Vendar je bila podobna gužva pred 10 leti. Se pa strinjam, da to ni rešitev. Po nepotrebnem je zreduciral pasove. Vendar to ni naredil, da bi pospešil avtobuse, temveč je pokasiral od taxilobija, ki ima dovoljenje na rumenem pasu. Hkrati sili primestneže, da parkirajo izven in zmanjšuje št.parkingov v centru. S tem polni njegove in Anderlićeve parkhiše. Roka tako - roka tako.
Sep 17, 2014
0
Pozabil dodati link
https://www.youtube.com/watch?v=cKRanwMaGxI
Sep 17, 2014
0
Noe!
Pa še tale tramvaj iz Amsterdama si oglej. Če si bil tam, v redu, če nisi bil, si oglej, kaj pomeni odličen tramvajski javni prevoz. Pa tudi kolesarje po Amsterdamu poglej. Niso nesramni in tramvaji jih tudi čakajo, da kolesarji odpeljejo.
Zrak v Ljubljani je zanič. Mnogo boljši zrak bi imeli, če bi imeli javni prevoz na elektriko. In v mestih gre predvsem ZA TO!!!
Bicikel in električni javni prevoz. Avtobusi ne, oziroma čim manj!
Sep 17, 2014
0
janković naj nam že enkrat razkrije vsaj troje : 1. kje je bil v dneh domovinske vojne ? 2. koliko je dosllej iz svojega žepa (in totto) doniral ? 3. Kolikokrat se je v svojih mandatih pripeljal s kolesom na mol (on - zoran janković) in kolikokrat ćiko ter fickova ?
Sep 17, 2014
0
Rablja Slovencev: http://youtu.be/JsZAJ6PuSO8
Sep 17, 2014
0
S katerega planeta si pa ti pravkar priletel? Odkar je Đanković na glavnih ljubljanskih vpadnicah (Celovška, Dunajska) ukradel en vozni pas voznikom in ga ekskluzivno rezerviral za buse (ki vozijo bolj poredko kot pa komunisti govorijo resnico), za povrh pa še zaprl center Ljubljane za promet, se Ljubljana duši v prometu, prometnih zamaških in smogu bolj kot kdajkoli prej v zgodovini.
Sep 17, 2014
0
Takole bi bila Ljubljana lepša:
https://www.youtube.com/watch?v=q8h_DalTjV0
Žal imajo pa v Ljubljani prednost Taxiji.
Sep 17, 2014
0
A bomo dočakali tudi kakšnega županskega kandidata, ki ne spada v običajno murgelsko kvoto udbomafijskih prevarantov, lažnivcev, nakladačev in bleferjev? Zaenkrat bolj slabo kaže.
Sep 17, 2014
0
Ker je srpski župan zaprl in izpraznil center, Ljubljana ne potrebuje več dodatnih stroškov z javnimi prevozi. Buse naj predelajo na plin ali v hibride, pa bomo že rožice sadili v Tivoliju, kot pred 2.SV. Če sem pred 10 leti potreboval pol ure za dovoz v center, je ta čas danes razpolovljen. Bencin ni več osvinčen in dieselski motorji so tudi zadušeni s filtri. Skratka: Prometa je manj, vozila čistejša in mnogo več kolesarjev. Ne rabimo extra prevozov, le obstoječe posodobiti.
Žal je pa premalo posluha na MOLu za ureditev kolserskega prometa. Ve se, zakaj.
Rešitev je v študiji in preklopu na najčistejši kolesarski prevoz in navade Ljubljančanov.
A kdo bo potem kasiral parkiranje, kazni za radarje, parkiranje, itd...?
Sep 17, 2014
0
Ne pozabite, da je tudi z Murkotom POSLOVAL...
Sep 17, 2014
0
Da je "olajšava" za zokiĆove glasove..!! Drži.. spomnite se kako je hodu v Srbijo in tam sklepal prijateljstva.. če se ne motim, je bilo to koj kmalu po njihovi vojni- Će ne že vmes..
Sep 17, 2014
0
@Vesna: morem vam priznati, da se danes ponovno (zelo, zelo redko se to dogaja, ampak to ze veste) ne strinjam z vami. Zapisala ste: "Danes nič več ne pali gostilniško nabijanje, bo potrebno kaj več pokazat." Kje se pa ta vaša izjava izkazuje za pravilno danes? Kvecjemu bi lahko trdili, da danes, bolj kot kdarkoli prej, ni potrebno več niti nabijati. Dovolj je, da te "ta pravi" ovekovecijo za "pravi" obraz. Mojo trenutno jezo boste dosti bolje razumela, ce boste (ali se bolje, ce ste) gledala razpravo na odboru za EU zadeve. Lep pozdrav