Celotni članek je na voljo le naročnikom.
BERITE POŽAREPORT ŽE OD
Ponedeljek, 27. Oktober 2014 ob 06:29
Sorodne vsebine
ZADNJE OBJAVE
NAJBOLJ OBISKANO
Komentarji (5)
Oct 27, 2014
0
Lobistična diagnoza
Erjavca vlečemo ven iz te njune zmešnjave, ker vežemo obstoj Erjavca na razplet pri odvzemu Tošićevega premoženja, z ohranitvijo Tošićevega premoženja, vključno z zaščito ministrskega mesta Erjavca, da se samo Alenko zašije. A ste razumeli dragi …
http://za-misli.si/kolumne/elena-pecaric/1922-lobisticna-diagnoza
Oct 27, 2014
0
Lojalnost ali bolj točno povedano -sodelovanje in prikrivanje prljavih rabot vodilnih struj se vedno na kraju bogato nagradi in tako se spet politično nastavlja kadre v državne firme in uspeh je zagotovljen-razen za davkoplačevalsko rajo...
Oct 27, 2014
0
Mi se seveda ne uničujemo, pač pa nas uničuje murgeljska titova kaviar komunistična jugoslavija.
Res pa je, da pionirčki, ki za murgeljskimi udbovci titove jugoslavije ponavljajo in širši skupnosti pripisujejo neobstoječo kolektivno krivdo za zločinska dela murgeljske zločinske titove jugoslavije, pomagajo murgeljski UDBI titove jugoslavije uničevati Slovenijo.
Oct 27, 2014
0
Pompei so bili organizacijsko bolj razviti, kot naša državica, dokler jih ni Vezuv uničil.
Pri nas pa smo tako skorumpirani, da nas bodo krediti pokopali. Mi znamo, mi zmoremo.... sebe uničiti.
Oct 27, 2014
0
Zadnjič sem nekje prebrala, da se slovenske železnice na razlikujejo kaj dosti od tistih, ki jih je zgradila Marija Terezija, glede na stanje financ v državi lahko samo sanjamo o kakšnem učinkovitem posodabljanju, zato bomo s takim tempom kmalu lahko zaprli luko Koper, saj nas Hrvatje z Reko prehitevajo po levi. In v takšnem stanju potrebujemo specialista za "skladnost poslovanja in integriteto" ????? S plačo, ki je najbrž enaka ali celo večja od tisti od prvega ministra ? Zato sprašujem odgovorne, ali poznajo kakšno privatno podjetje, ki ima veliko zaposlenih, ki posluje na robu preživetja in ki odpira taka ali podobna delovna mesta ???? V državnih firmah je vse dovoljeno, zato se dragi moji Slovenci nikar ne sprašujte, zakaj se politične garniture, vse po vrsti, tako zelo upirajo kakršnikoli privatizaciji ali racionalizaciji poslovanja. P.S. Proga Ljubljana-Trst je stara dobro stoletje in pol in poznavalci menijo, da je bila deležna bore malo posodobitev, kar pomeni, da je moderni vagoni in lokomotive menda niti ne morejo uporabljati ???